Alla inlägg den 15 april 2013

Av Lisa - 15 april 2013 19:36

Tjo Bro!


Hej! YL, höhö!  

Nej men om man skulle försöka vara lite (o)seriös   Jag har då varit i skolan idag sedan när jag kom hem, shit jag måste träna engelska, så åkte jag, pappa och mamma till IKEA och handlade lite (filmade lite också) och sen när jag kom hem igen så stack jag och pappa ut och sprang (joggade) Men min kondis är inte på topp så jag var asseg och pappa fick typ dra mig upp för backarna, men det var kul och skönt väder var det också! Men jag måste springa lite oftare så jag bättrar på min kondition.

Just det, ja. Jag tänkte säga att covern (stavning?) som jag spelat in är en ganska lugn låt (snarare väldigt lugn) så videon kommer vara astråkig så ni får göra som jag gör när det är en tråkig video - läs andra bloggar samtidigt som ni lyssnar på låten. Och min röst passar inte så bra till den låten och den förvrids lite i garageband men jag vill ändå inte ha något hate! 

Haajjdåå!!!  

 

Presentation

  

Tjo!

Jag är en tjej på tolv vintrar som föddes 20 december 2000.

Jag är ett stort fan av One Direction.

Om du gillar galna bilder, knäppa filmer, helt random inlägg, musikvideor och covers  så säger jag bara en sak, du har kommit rätt!

 

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Omröstning

Vem i melodifestivalen-finalen tyckte du skulle vinna?
 Anton Ewald - Begging
 Robin Stjernberg - You
 Sean Banan - Copacabanana
 Yohio - Heart Break Hotel
 David Lindgren - Skyline
 Ulrik Munther - Tell The World I'm Here
 Ralf Gyllenhammar - Bed On Fire
 Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow the Stream
 Ravaillacz – En Riktig Jävla Schlager
 State Of Drama - Falling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Angel Wing Heart


Red Lollipop

Gästbook

Multi-Colored Light Pointer
Zayn Malik - One Direction
Zayn Malik

Presentation

I Love 1D

Prata med datorn

Multi-Colored Light Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards