Alla inlägg under oktober 2012

Av Lisa - 31 oktober 2012 10:15

Hello, rubriken talar jag har skaffat mig en ny ring. Eller skaffat och skaffat jag har gjort en ny ring  

   

Ska vara med vännen Elin idag  Älskar dig. Jag ringde kvart i tio och pratade lite med hennes brorsa och bad honom att få prata med Elin. Hon lät skit trött och när jag sa att klockan var kvart i tio så vaknade hon till lite   Iallafall ska hon ringa snart när hon klätt på sig och ätit och så. Puss puss  

Av Lisa - 30 oktober 2012 18:45

Hellu, har precis kommit hem från en kompis som heter Malcolm. Vi var på Universeum i typ tre timmar och gick runt. Det var skit kul för jag hade inte träffat honom på typ ett år. Det var typ allt jag hade att säga så Puss och hej    Det får bli en arkiv bild får jag orkar inte ta en ny    

Av Lisa - 29 oktober 2012 18:09

Hej hej, har varit hos Lollo så här kommer en liten parodi som vi gjorde, vad den handlar om får ni se...  


 

Av Lisa - 28 oktober 2012 15:37

Hej, har precis kommit hem från en liten utflykt tillsammans med Elin. Vi gick till vårat gamla dagis och fikade. Vi tog lite kort också som ni snart ska få njuta av   Vi blev lite rädda när vi hörde ett konstigt ljud!! Jag tyckte det lät som att någon piskade en matta och diskade men Elin tyckte det lät som någon sköt elr hamrade. Vi blev inte skadade iallafall   Jaja här kommer bilderna, vissa är suddiga men, men. Ha det bra Puss                      

Av Lisa - 27 oktober 2012 15:25

Hej, har precis fått skolfotot på bara mig så här är det! Jag blev faktiskt nöjd i år. Sista året på skolan så jag måste ju ha bilden   


Av Lisa - 27 oktober 2012 15:13

Hej, här kommer en liten mini mini haul från stadium, puss  

Av Lisa - 25 oktober 2012 19:21

Hej, jag tänkte tipsa om en vloggare på YT som heter Cameron och är sjutton år från storbrittanien Och är -enligt mig- snygg som fn. Säg inget i skolan Lamiyah   Han heter WatchCameron på YT så checka honom för han är   xoxo lisa

Av Lisa - 25 oktober 2012 16:52

Hej hej, ska spela sims 3 i rampljuset i brist på annat att göra. Ska snart till pianot så vi hörs sen! Hejdå

Presentation

  

Tjo!

Jag är en tjej på tolv vintrar som föddes 20 december 2000.

Jag är ett stort fan av One Direction.

Om du gillar galna bilder, knäppa filmer, helt random inlägg, musikvideor och covers  så säger jag bara en sak, du har kommit rätt!

 

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Omröstning

Vem i melodifestivalen-finalen tyckte du skulle vinna?
 Anton Ewald - Begging
 Robin Stjernberg - You
 Sean Banan - Copacabanana
 Yohio - Heart Break Hotel
 David Lindgren - Skyline
 Ulrik Munther - Tell The World I'm Here
 Ralf Gyllenhammar - Bed On Fire
 Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow the Stream
 Ravaillacz – En Riktig Jävla Schlager
 State Of Drama - Falling

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Angel Wing Heart


Red Lollipop

Gästbook

Multi-Colored Light Pointer
Zayn Malik - One Direction
Zayn Malik

Presentation

I Love 1D

Prata med datorn

Multi-Colored Light Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards