Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 29 december 2012 21:22

Jag hissar
Granny Smith


Jag dissar
Att det har blivit så varmt, hela sex grader här!!

Av Lisa - 26 december 2012 21:12

Hej! Jag har inte bloggat på länge så jag tänkte bara göra ett litet inlägg nu på kvällskvisten    På fredag ska jag på bio med några kompisar och se Hobbit! Det ska bli askul, bara ingen blir sjuk     Jag läste i en frida tidning för ett tag sedan och sågen artikel om ett band som hette One2Five. Jag sökte på dom på YT (you tube) och tyckte dom var riktigt bra så jag tänkte ge er en liten video eller två med dom att titta på.

Av Lisa - 21 december 2012 18:00

Hej, här kommer en " Hiss & Diss".



HISS

 

Jag hissar den här nagellacksborttagningen som jag har använt ett år nu! Den är jätte bra och om den tar slut är det hur enkelt som helst att bara fylla på med aceton så är den som ny igen!

                                                     

 

 

 

 

 

DISS

 

Jag dissar när man får en julklapp av någon som man inte vill ha (tur att det inte hänt mig, ännu)

 

 


Av Lisa - 21 december 2012 15:52

Hej, har fyllt år nu och ska göra en video på vad jag fick då och sen efter mitt kalas. Nu är jag med min kompis Lisa!! Hörs hejdå!!

Av Lisa - 18 december 2012 10:35

Haha, hejsan vänner! Här kommer en look of today, jag är inte säker på att jag ska göra fler för jag tycker själv att det inte är så kul att titta på men här kommer en iallafall ;)
 

Av Lisa - 17 december 2012 19:02

Hej, det blir många inlägg ikväll haha! Men jag tänkte börja med något som jag sett på många andra större bloggar som är att varje dag/vecka så hissar dom något (säger att dom tycker det är bra) och dissar något (säger att dom tycker det är dåligt) så jag tänkte att jag kiunde ha det så jag börjar med att ha det en dag varje vecka och då får det bli fredagar och så får vi se om jag åkar mängden dagar per vecka senare. Men jag börjar då med det på fredag så vi hörs snart. Hejdå  

Av Lisa - 17 december 2012 18:05

Här kommer videon på what are words hejdå!! 


P.S det är jag som spelar och sjunger inget är taget från internet i videon!
 

Av Lisa - 17 december 2012 15:29

Hej! Bara sju dagar kvar till julafton nu!! OMG Bara tre dagar kvar tills jag fyller år, spänning     Iallafall, imorgon ska jag inte gå i skolan och rubriken ger förklaring på varför. Min farfar dog ju för ett tag sedan och då ska vi ha begravning för honom och då skall jag spela "what are words" på flygeln (ett stort, blankt, svart piano) som står mitt i kyrkan. Jag har inget att göra så jag tänker såhär att om ni väntar några minuter så ska jag göra en liten video där jag spelar låten och sjunger till så får ni något att titta på. Låter det bra? Bra! Då ses vi snart hejdå  

Presentation

  

Tjo!

Jag är en tjej på tolv vintrar som föddes 20 december 2000.

Jag är ett stort fan av One Direction.

Om du gillar galna bilder, knäppa filmer, helt random inlägg, musikvideor och covers  så säger jag bara en sak, du har kommit rätt!

 

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Omröstning

Vem i melodifestivalen-finalen tyckte du skulle vinna?
 Anton Ewald - Begging
 Robin Stjernberg - You
 Sean Banan - Copacabanana
 Yohio - Heart Break Hotel
 David Lindgren - Skyline
 Ulrik Munther - Tell The World I'm Here
 Ralf Gyllenhammar - Bed On Fire
 Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow the Stream
 Ravaillacz – En Riktig Jävla Schlager
 State Of Drama - Falling

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Angel Wing Heart


Red Lollipop

Gästbook

Multi-Colored Light Pointer
Zayn Malik - One Direction
Zayn Malik

Presentation

I Love 1D

Prata med datorn

Multi-Colored Light Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards