Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 28 april 2013 17:41

Av Lisa - 25 april 2013 12:54

Pigg-Elin


Hej, jag sitter i soffan och tittar på William Spetz samtidigt som jag drogar piggelin och halstabletter   Har ätit pan pizza och tittat på en gammal "Bert film". Nu ska  jag ner och hämta laddare, vänta lite...


Såå! I'm here again! Nejmen jag vet inte vad jag gör eller vad jag ska skriva så vi slutar nu. Hejdå!  

Vi tar en gammal bild för jag ser så galen ut nu.



Av Lisa - 23 april 2013 19:22

Tjosan!


Hej! Känner mig så sjukt arg och sur och ofräsch haha!  Jag sitter här i köket ochh svettas och fryser och snörvlar och hostar  Stackars mig... Nej  då! Det är inte synd om mig, bara jag som tycker det  Men jag vill inte vara sjuk för imorgon skulle jag varit med Lovisa (ingen dans denna veckan) men är inte säkert på att det kommer gå och det är ju synd. Nu sitter jag iallafall och försöker pigga upp mig med typ två godisbitar och juice i ett vinglas(?) så får vi (jag) hoppas att jag blir bra. Au revoir!

   

Av Lisa - 23 april 2013 15:29

Av Lisa - 22 april 2013 08:21

Hola!


Hej, ska vara med Elin idag och då ska vi sticka till en affär och köpa ... för att vi ska göra en challenge! Vilken challenge det är får du se sen. Just det jag sa inte det men jag har sovmorgon idag (Yeey) för skolan jag har franska på har studiedag idag och vi har inga lektioner i våran ordinarie skola förrän klockan tio. Nu har jag inget mer att skriva så jag slutar här (lol) Heejdåå!

 

Av Lisa - 21 april 2013 19:41

Haha!


Hej, jag skrev ju att jag skulle sluta blogga men jag lyckades inte! Så fort jag gör något så tänker "Ja det kan jag skriva på bloggen! Nej just det ja, jg bloggar ju inte längre" så jag tänkte att jag fortsätter blogga  

Jag läste Lamiyahs kommentar och jag tänkte göra några sådana challenges och så med kompisar! Jag ska ladda upp lite bilder som jag tog medans jag inte bloggade. Nu ska jag hjälpa pappa och sen kolla på "Mästarnas Mästare"!!!!

Iallafall, hörs imorgon! Hejdå!!   

 

Galen bild!?

Av Lisa - 20 april 2013 08:58

Hej! Jag har tänkt ganska länge på det men nu har jag bestämt mig. Jag slutar blogga!

Möjligtvis kommer det upp musikvideor och så som jag gör men jag kommer inte blogga som vanligt längre. Jag kanske kommer tillbaks men då berättar jag det. 

Hejdå!!

P.s Jag tar inte bort bloggen  

 

Av Lisa - 17 april 2013 20:38











Tjosan!

Hej, nu ska jag ha lite "stackars mig" text här i mitt inlägg så om du tycker det är tråkigt (vilket jag mycket väl förstår om du tycker) så kan du hoppa ner lite  

Jag var och dansade idag som jag gör på alla onsdagar och då ramlade jag på dräkten jag ska ha när vi dansar och då stukade jag (halvt) foten!! Ja allvarligare än så var det inte haha!

Men det är jättekul! Vi ska dansa i byggarbetskläder och bära på lådor så idag när jag och Lovisa skulle hem så gick vi till bushållplatsen iklädda byggarbetsoverall    

Men nu måste jag sova annars kommer jag halvt dö när jag ska upp imorgon så vi hörs imorrn! 

Tjo!

  

Presentation

  

Tjo!

Jag är en tjej på tolv vintrar som föddes 20 december 2000.

Jag är ett stort fan av One Direction.

Om du gillar galna bilder, knäppa filmer, helt random inlägg, musikvideor och covers  så säger jag bara en sak, du har kommit rätt!

 

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Omröstning

Vem i melodifestivalen-finalen tyckte du skulle vinna?
 Anton Ewald - Begging
 Robin Stjernberg - You
 Sean Banan - Copacabanana
 Yohio - Heart Break Hotel
 David Lindgren - Skyline
 Ulrik Munther - Tell The World I'm Here
 Ralf Gyllenhammar - Bed On Fire
 Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow the Stream
 Ravaillacz – En Riktig Jävla Schlager
 State Of Drama - Falling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Angel Wing Heart


Red Lollipop

Gästbook

Multi-Colored Light Pointer
Zayn Malik - One Direction
Zayn Malik

Presentation

I Love 1D

Prata med datorn

Multi-Colored Light Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards