Alla inlägg under november 2012

Av Lisa - 30 november 2012 16:31

Hej, här testar jag och Elin kanel.

P.S testa inte detta hemma, det är inte gott  

Av Lisa - 29 november 2012 17:06

Hej hej! Uppdaterat min dator nu jao   Haha, om ni inte förstod det så har jag uppdaterat min dator till Lion så nu är den ännu bättre än den var innan   Iallafall, ska försöka lägga över alla mina saker från USB men det funkar inte så nu ska jag fortsätta med det och sen åka till dansen. Jo förresten, glöm inte att skriva vad jag ska göra covers på så jag får idèer. Jaja puss och hej💋  

Av Lisa - 28 november 2012 20:23

Hej, ett tag sen jag bloggade nu va? Iallafall, jag fick veta innan jag skulle gå hem från skolan av pappa att mi farfar har dött   Vi åkte till hans gamla ålderdomshem och tittade på honom och jag blev jättee ledsen och började gråta     Men men... Det är sånt som händer. 

Jag tänkte göra covers på låtar så då skulle jag vilja att ni kommenterade vilka låtar eller om ni har något annat förslag så skriv, skriv, skriv!! Förresten det är inte så långt kvar tills julafton och inte långt kvar till min födelsedag heller för den delen   Vet ni förresten att jag har en kompis som heter Alicia och för några år sedan så skulle jag skriva en önskelista och när jag fyllde år så hade jag fått en prinsessklänning men det hade inte hon så i julklapp önskade jag mig "en prinsessklänning till Alicia"  Är inte det en lite annorlunda julklapp? 

Av Lisa - 24 november 2012 11:10

Någon som kommer ihåg låten "Me and my drum" med SwingFly från melodifestivalen? Jag och Joel gjorde en liten video till låten så här kommer den! 
 

Av Lisa - 19 november 2012 19:40

Hej, jag vill bara säga att ni måste kommentera vad ni tycker jag ska göra för videor/inlägg annars har jag ingen aning. Så skriv alla era idéer så jag har något att gå efter. Puss och hej! Ställ gjärna en fråga också!

Av Lisa - 18 november 2012 14:02

Hej hej, jag tänkte visa lite bilder och berätta vad jag ska göra idag så här kommer bilder från igår på släktkalaset!               

Den lilla bebisen ska ha dop om ett tag så då får vi träffa sötnosen igen. Hon har typ världens lenaste huvud!


Iallafall, idag ska jag uppträda med kören om nohas ark och då ska alla vara djur och jag ska vara inget mindre än en babian   Nice va?    Jag har sket mycket att säga (inte så mycket men ändå, det känns mer än det är) och så har jag tre solon (asså verser där jag sjunger själv) det ska bli skit kul   Ha det så bra så hörs vi sen! Hejdå  

Av Lisa - 17 november 2012 11:34

Hej hej, ska på släktkalas om en liten stund så här kommer två bilder på mitt hår och makeup och en på hela mig  ! Puss  

    

Av Lisa - 17 november 2012 11:31

       

Presentation

  

Tjo!

Jag är en tjej på tolv vintrar som föddes 20 december 2000.

Jag är ett stort fan av One Direction.

Om du gillar galna bilder, knäppa filmer, helt random inlägg, musikvideor och covers  så säger jag bara en sak, du har kommit rätt!

 

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Omröstning

Vem i melodifestivalen-finalen tyckte du skulle vinna?
 Anton Ewald - Begging
 Robin Stjernberg - You
 Sean Banan - Copacabanana
 Yohio - Heart Break Hotel
 David Lindgren - Skyline
 Ulrik Munther - Tell The World I'm Here
 Ralf Gyllenhammar - Bed On Fire
 Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow the Stream
 Ravaillacz – En Riktig Jävla Schlager
 State Of Drama - Falling

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Angel Wing Heart


Red Lollipop

Gästbook

Multi-Colored Light Pointer
Zayn Malik - One Direction
Zayn Malik

Presentation

I Love 1D

Prata med datorn

Multi-Colored Light Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards